#

Eiropas Savienības mājā Rīgā Nāciet uzzināt par Eiropas Savienības piedāvātajām iespējām, jautājiet un izsakiet savu viedokli!

Aspazijas bulvāris 28

67-085-445

  • #
  • #
  • #
  • #
Veiksmīgs līderis ir kā labs zīmols
BNS 
, 2013. gada, 28.janvāris

Ikvienam cilvēkam ir svarīgi būt sevis paša zīmolvedim, jo līderis ir tas, kuru atpazīst un kuram seko, piektdien Eiropas veiksmīgo sieviešu akadēmijas mentoru kluba lekcijā teica zīmolu komunikācijas konsultante Inese Apse-Apsīte.

Viņa paskaidroja, ka lielākā daļa veiksmīgo cilvēku, kuri vēlas būt līderi, staigā apkārt ar savu milzīgo enerģiju, bet nezina kā to lietderīgi izmantot. Lai kļūtu par līderi un veidotu savas personības zīmolu, ir nepieciešams atbildēt uz vairākiem jautājumiem – kas mēs esam, ko mēs gribam un kas ir pievienotā vērtība, ko mēs varam ielikt savā darbā?

“Saprotot, kas ir cilvēka talanti, iespējas, ir iespējams definēt savus uzdevumus un saprast savu spēku,” teica Apse-Apsīte.

Viņa uzsvēra, ka ar zīmoliem un cilvēkiem strādā vienas un tās pašas metodes, vien nedaudz atšķirīgā variācijā – ieraugot cilvēku, ir jāierauga arī šī cilvēka stāsts. Līderi veiksminieku nav iespējams izveidot bez iedziļināšanās arī apkārtējās pasaules procesos. Mūsdienu vidē vairs nelīdz sēdēt un pliki reklamēt sevi, ir jāatrod savas būtības un sava darba pievienotā vērtība, uzsvēra Apse-Apsīte.

Viņa uzskata, ka ir ļoti būtiski pašam sev pajautāt – kam ir vajadzīgs man darbs un cik ļoti tas kādam ir vajadzīgs, jo tādējādi iespējams apzināties sevis darītā vērtību un saprast kā to pasniegt apkārtējiem.

Viena no lietām, kas liek atcerēties cilvēku kā spilgtu personību, kura vērts ieklausīties, ir radītās emocijas.

“Emocijas ir pievienotā vērtība, kas liek atcerēties līderi,” uzsvēra zīmolu komunikācijas konsultante.

Tāpat speciāliste uzsvēra, ka ir jāprot ne vien saprast pašam savu vēstījumu, bet arī iztulkot to tā, lai  vēstījumu saprot arī citi. Kā spilgtu piemēru Apse-Apsīte parādīja latviešu dziesmu svētkos dziedāto tautai nozīmīgo kora dziesmu “Saule, pērkons, Daugava”. Viņa paskaidroja, ka ikvienam latvietim šī dziesma visticamāk izraisa kādas aizkustinājuma emocijas, taču vēstījums nav saprotams ārzemju viesiem. Tāpēc ir jādomā kā savu nacionālo identitāti, kas arīdzan ir liela vērtība un daļa no personības zīmola, pasniegt tā, lai to saprot arī citās valodās runājošie.

 

Bezmaksas telpas

ES māja piedāvā bezmaksas telpas pasākumiem, diskusijām un citiem pasākumiem.

Pieteikties