#

Eiropas Savienības mājā Rīgā Nāciet uzzināt par Eiropas Savienības piedāvātajām iespējām, jautājiet un izsakiet savu viedokli!

Aspazijas bulvāris 28

67-085-445

  • #
  • #
  • #
  • #
Gandrīz 40 jauniešu iepazīst uzņēmumu ieradumus komunikācijā ar sabiedrību
BNS 
, 2013. gada, 11.aprīlis

Eiropas savienības mājā notika viens no starpkultūru komunikācijas intensīvo programmas pasākumiem, kurā gandrīz 40 jauniešu iepazina uzņēmumu ieradumus komunikācijā ar sabiedrību, pastāstīja projekta pārstāve Baiba Veismane.

Viņa pastāstīja, ka pasākuma laikā projekta dalībnieki kopā ar  grupas vadītājiem tikas ar astoņām dažādām organzācijām, no astoņām dažādām nozarēm, lai iepazītos ar kompānijas vides vadību un komunikācijas par to ar sabiedrību. Šīs organizācijas bija “Hesburgers”, “Aldaris”, “Hanzas maiznīca”, “Latvijas Dzelzceļš”, “Grindex”, “SEB banka, Statoil un “Vides aizsardzības klubs”.

Veismane norādīja, ka pēc pasākumu, pārspriežot pieredzēto, atklājās informācija, kas daudziem no  nebija zināma - izrādās šīs kompānijas nodarbojās ar daudz un dažādām vidi saudzējošām un atjaunojošām darbībām, tikai līdz šim, dažādu iemeslu dēļ nauzskata par vajadzību par to komunicēt ar sabiedrību.

Tāpat tika saskatītas problemātiskās situācijas kompāniju vides komunikācijas procesos, tieši piesaistot jauniešus, kuriem vides aizsardzība ir kļuvusi par “stila lietu”.

Veismane arī atklāja, ka turpmākās nedēļas dienās grupas strādās Valmierā, Vidzemes Augstskolā, lai izstrādātu vides kampaņas šīm organizācijām. “Tiek strādāts pie jaunām idejām, koncentrējoties uz vides problēmu risinājumu izstrādes, kā arī stratēģijām, kā caur “zaļajām vērtībām” popularizēt organizāciju jauniešu vidū,” viņa paskaidroja.

Projektu rīko Vidzemes Augstskolas Sociālo zinātņu fakultāte kopā ar Skandināvijas partneriem, laikā no 8. līdz 12. aprīlim. Tā laikā 36 studenti no Somijas, Ālandu salām, Igaunijas, Lietuvas, Norvēģijas, Dānijas un Latvijas ieradušies Valmierā un kopā apspriež starpkultūru aspektus organizāciju vides jautājumu komunikācijā.

Intensīvais kurss norisinās divās daļās. Pirmajā daļā dalībnieki intensīvi strādāja individuāli, izpētot kādas organizācijas vides jautājumu komunikāciju ar sabiedrību, it īpaši jauniešiem. Katra studenta pētītā organizācija pārstāv vienu no 8 biznesa nozarēm: tūrisma pārvadājumi, nevalstiskā organizācija, medikamentu ražošana, ātrā ēdināšana, pārtikas ražošana, alkohola ražošana, banku sektors vai degvielas uzpildes stacija.

Savukārt otrajā daļā grupas prezentēs kādu pārstāvētu organizāciju, iepazīstinās pārējos ar galvenajiem secinājumiem un atziņām, ko ieguva pētot organizācijas komunikāciju par vides jautājumiem: Vai organizācija runā par vides problēmām? Vai tas parādās medijos? Vai rīko īpašas aktivitātes vides problēmu risināšanā? Kā iesaistās sabiedrības apziņas veidošanā? Un ko jaunieši domā par šo organizāciju?

Ziņa tapusi sadarbībā ar Ziņu aģentūru BNS; pieejama neierobežotai izplatīšanai visiem interesentiem.

Bezmaksas telpas

ES māja piedāvā bezmaksas telpas pasākumiem, diskusijām un citiem pasākumiem.

Pieteikties