#

Eiropas Savienības mājā Rīgā Nāciet uzzināt par Eiropas Savienības piedāvātajām iespējām, jautājiet un izsakiet savu viedokli!

Aspazijas bulvāris 28

67-085-445

  • #
  • #
  • #
  • #
Eksperts: garlaicība izraisa radošumu
BNS 
, 2013. gada, 28.februāris

Cilvēki garlaicības mākti bieži vien izdomā dažādas nodarbes, lai īsinātu laiku, līdz ar to tiek veidotas arī radošas lietas, seminārā Eiropas Savienības mājā žurnāla “IR” radošais risinātājs Voldemārs Dūdums.

Eksperts un reklāmas jomas pārzinātājs sacīja, ka cilvēki bieži vien garlaicības mākti izdomā dažādus veidus, lai cīnītos ar garlaicību. Tiesa gan Dūdums atzina, ka visbiežāk cilvēki ar garlaicību cīnās izmantojot savus mobilos telefonus – ar to palīdzību iespējams sazināt ar dažādiem cilvēkiem, uzzināt interesantas lietas, kas palīdz cīņā ar garlaicību.

Vienlaikus gan Dūdums uzsvēra – ja cilvēki telefonus un citas ierīces noliek malā un sāk nodarboties ar citām lietām, bieži vien rodas radošas idejas, līdz ar to var apgalvot, ka garlaicība izraisa radošuBmu.

Semināra laikā Dūdums arī uzsvēra, ka samērā garlaicīgas vietas, kā daļa sabiedrības raksturi, piemēram, muzejus, ir labas vietas, lai cilvēki varētu viens otru iepazīt. “Piemēram muzejs, kurš daudziem šķiet garlaicīgs, varētu būt arī laba randiņu vieta, kurā, garlaicības mākti, personas varētu būt ieinteresētas vairāk runāt un līdz ar to labāk viens otru iepazīt,” savu ideju pamatoja Dūdums.

Eksperts arī uzsvēra, ka, vērojot reklāmas, kādas tiek radītas Latvijā, lielākā no tām nav īpaši labas kvalitātes. “Ļoti maz cilvēku Latvijā saprot, kā taisīt labas reklāmas. Varbūt tas ir arī viens no iemesliem, kāpēc jūs redzat tik daudz sliktas reklāmas,” paskaidroja Dūdums.

Runājot par garlaicību – Dūdums arī pieskārās tai raksturīgai blakus parādībai – vēlmei žāvāties. Viņš semināra dalībniekiem atgādināja, ka iemesli vēlmei žāvāties ir dažādi – daudzi uzskata, ka to izraisa skābekļa trūkums smadzenēm, kā arī smadzeņu pārkaršana un jau iepriekš pieminētā garlaicība.

Semināra dalībnieki tika arī iepazīstināti ar dizaina būtību un tā nozīmi produktu izplatīšanā. Tāpat žurnāla “Deko” galvenā redaktore semināra dalībniekus iepazīstināja ar to, ko varētu piedāvāt cilvēkiem, kuri saistībā ar mūsdienu iespējām palikuši slinki un izlutināti.

Semināru rīkoja Rīgas Tehniskās universitātes Studentu parlaments sadarbībā ar Eiropas Savienības māju.

Pasākuma rīkotāji norāda, ka šobrīd cilvēks savā ikdienā sastopas ar informācijas pārbagātību. Ik dienu tiek vēstīts par neskaitāmi dažādām aktualitātēm, jaunumiem un iespējām, taču diemžēl cilvēka uztvere nav bezizmēra: arvien biežāk veiksmīgi tiek uztvertas tikai labākās idejas un kvalitatīvākais radošais risinājums.

Ziņa tapusi sadarbībā ar Ziņu aģentūru BNS; pieejama neierobežotai izplatīšanai visiem interesentiem.

Bezmaksas telpas

ES māja piedāvā bezmaksas telpas pasākumiem, diskusijām un citiem pasākumiem.

Pieteikties