#

Eiropas Savienības mājā Rīgā Nāciet uzzināt par Eiropas Savienības piedāvātajām iespējām, jautājiet un izsakiet savu viedokli!

Aspazijas bulvāris 28

67-085-445

  • #
  • #
  • #
  • #
Kvalitātes karogs par 22,5 miljoniem Zaļās karotītes cietes paciņu
, 2010. gada, 23.augusts

Jau 9 gadus Ungurpilī ražoto produktu gaišzilā fasējumā ar nosaukumu Alojas kartupeļu ciete rotā visiem zināmā preču zīme Zaļā karotīte, bet kopš otrdienas SIA Aloja-Starkelsen pagalmā līdzās Latvijas valsts un koncerna Culinar karogiem mastā plīvo trešais - ar karotītes simboliku.

Tas liecina, ka uzņēmums ražo Nacionālās pārtikas kvalitātes shēmas sertificēto Kvalitatīvo produktu. Karogu, Mārketinga padomes piešķirto augstāko atzinību un publisko novērtējumu par nozīmīgu ieguldījumu kvalitatīvu pārtikas un lauksaimniecības produktu ražošanā un popularizēšanā, uz Ungurpili bija atvedusi biedrības vadītāja Inguna Gulbe. No Zviedrijas bija atbraucis arī valdes priekšsēdētājs Hanss Berjgrēns (Hans Berggren), svinīgo brīdi pagodināja Alojas novada domes priekšsēdētāja Dace Vilne, uzņēmuma darbinieki, sadarbības partneri un draugi.

I. Gulbe norādīja, ka īpašo atzinību - karogu - šogad saņem 5 pārtikas produktu ražotāji, kas vietējā tirgū izceļas ar saviem produktiem un citiem labiem darbiem: sadarbojas ar pašvaldību, atbalsta izglītību, kultūru u.c. Viņa uzteica, ka uzņēmuma direktors Andrejs Hansons labi izprot globālā biznesa principus un mērķtiecīgi īsteno projektus uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanai. - Komisija bija pārliecināta, ka ikviens, kurš strādā uzņēmumā, sākot no vadības un beidzot ar zemniekiem, kartupeļu audzētājiem, ir pelnījis, lai viņa darbu novērtē ar paldies, - sacīja I. Gulbe. Arī D. Vilne uzsvēra, ka lepojas ar uzņēmuma panākumu. Viņasprāt, cietes ražotājus raksturo ētiskā kultūra pret darbu, vidi, pašvaldību. Priekšsēdētāja atzīmēja, ka idejām bagātais un atsaucīgais A. Hansons allaž bijis viens no pirmajiem, pie kura pašvaldība vērsusies pēc atbalsta, ja bijusi vajadzīga palīdzība. - Lai nekad netiktu iztukšota bļoda, no kuras smeļam ar” Zaļo karotīti”! - viņa vēlēja.

Gandarīts par atzinību un saņemot apsveikumus, A. Hansons atklāja, ka produkts ar karotītes simbolu un Alojas vārdu šo gadu laikā pie pircējiem nonācis jau 22,5 miljonus reižu. Nedaudz vēlāk sarunā I. Gulbe apliecināja, ka šis ir vienīgais uzņēmums, kas var lepoties ar tik lielu skaitu produkcijas, ko rotā Zaļās karotītes simbols.

Kad, Vilzēnu jauniešu ritma grupas skaņu pavadīts, karogs uzvijās mastā, visi tika aicināti uzņēmuma teritorijā piedalīties arī citā notikumā. Sakarā ar jauno ražošanas sezonu tika griezta simboliskā lente un atklāta sēklas kartupeļiem pārbūvētā noliktava 800 t tupeņu uzglabāšanai. Lai gan arī agrāk cietes ražotāji bija palīdzējuši lauksaimniekiem nodrošināties ar kvalitatīvu sēklas materiālu, turpmāk uzņēmums iepirks, uzglabās un arī pārdos zemnieku audzēto tupeņu sēklu. Tas ir vēl viens solis ceļā uz augstām ražām. Noliktavas saimniece, uzņēmuma agronome Aiga Kraukle sacīja, ka labs sēklas materiāls nerodas kā uz burvja mājienu, un tādu zemnieku, kas prot stirpās labi noglabāt kartupeļus pavasarim, kļūst mazāk. - Cāļus skaita rudenī, bet mēs sēklu skaitīsim pavasarī, - teica agronome, uzskatot, ka pirmais pārbaudījums būs nākamā ziema. Vairāk par Aloja-Starkelsen šīs sezonas jaunumiem lasiet drukātajā laikrakstā.

Gunita OZOLIŅA, laikraksts AUSEKLIS

Bezmaksas telpas

ES māja piedāvā bezmaksas telpas pasākumiem, diskusijām un citiem pasākumiem.

Pieteikties